אומדן פגיעה במוניטין

אומדן פגיעה במוניטין (ככל שהוכח קיום מוניטין)

מחקר מראה שהמדיה החברתית הפכה למקור מידע עיקרי עבור אנשים.

המחקר גם חשף כי המוניטין המקוון של אנשים יכולים להיפגע מפוסט בודד. הסיבה לכך היא שהאדם נשפט על סמך מה שאנשים אחרים אומרים עליו, ולא על סמך התכונות האישיות שלו.

המחקר מצא שפחות מ-10% מהפוסטים הם שליליים ואילו השאר הם ניטרליים או חיוביים.

כאשר לחברה יש מוניטין רע, זה יכול לגרום להפסדים כספיים גדולים. הסיבה לכך היא שהחברה לא תקבל את העסק המגיע לה ותהיה מועדת יותר לבעיות פיננסיות כמו חובות.

מחקר נערך על ידי אוניברסיטת קליפורניה, בית הספר לעסקים של האס בברקלי, כדי להעריך את הנזק הכלכלי שנגרם מביקורות מקוונות שליליות ופוסטים ברשתות חברתיות. המחקר מצא כי עבור כל 1% מהביקורות הרעות, חברות מאבדות כ-0.8% מההכנסות השנתיות שלהן ועל כל 1% מהפוסטים השליליים במדיה החברתית, חברות מאבדות כ-0.5% מההכנסות השנתיות שלהן.

עם עליית השיווק הדיגיטלי, עסקים רבים נאלצו להתמודד עם המוניטין שלהם. במאמר זה נדון בהשפעה של פגיעה במוניטין על העסק וכיצד ניתן לצמצם אותו.

עסקים רבים נאלצו להתמודד עם המוניטין שלהם בעידן הדיגיטלי. הופעת המדיה החברתית הקלה על אנשים לחלוק את דעותיהם ותלונותיהם על חברה באינטרנט. הפוטנציאל לפגיעה במוניטין הוא גבוה בעולם של ימינו, שכן ניתן לשתף כל חוויה או תלונה שלילית תוך דקות ולא ימים או שבועות.

המונח "פגיעה במוניטין" מתייחס להשפעה שיכולות להיות לחוויות או תלונות שליליות על ערך המותג ונאמנות הלקוחות של החברה. לא פעם נדרש לתת חוות דעת כלכליות לבתי המשפט בשל תביעה על פגיעה במוניטין שגרמה להפסד כלכלי כבד.

מהי פגיעה במוניטין של חברה

מוניטין של חברה קשה לבנייה וקל להרוס. מוניטין רע עלול להוביל לאובדן עסקים עתידיים, בעיות משפטיות ואפילו לאובדן עובדים.

כאשר לחברה יש מוניטין רע, יכול להיות לה קשה להתאושש ממנו. הם צריכים לנקוט באמצעים יזומים על מנת למנוע את הנזק מלכתחילה.

המוניטין של החברה הוא הבסיס להצלחתה. לא קל לבנות ולשמור על מוניטין טוב.

המוניטין של החברה הוא מה אנשים חושבים עליה, איך הם מרגישים לגבי זה ואיך הם מגיבים לזה. חשוב שיהיה לך מוניטין טוב כי כאשר יש לך מוניטין רע, לא תוכל לקבל את התמיכה שאתה צריך מלקוחות ומשקיעים.

מוניטין פגום עלול להוביל לאובדן לקוחות ומשקיעים ולכן חשוב שיהיה לחברות מוניטין טוב. כמו כן מוניטין רע יכול לגרום להפסדים כלכלים כבדים מאוד לחברה.

זה כולל תדמית מותגית חזקה ושמירה על שירות הלקוחות.

עם מגוון אפשרויות שיווק ופרסום, הלקוחות שלנו יכולים ליצור תוכנית שיווקית מוצלחת על מנת להשיג את היעדים הרצויים להם.